Άρθρο 16
Σελ. 1
Μήνυμα #40397 από provoskida στις 23 Ιουνίου 2007, 8:06μμ
μέλος από: 18/3/2007 μηνύματα: 84 0 |
Περί ιδρύσεως μη κρατικών (προφανώς εννοείται ιδωτικών/γιατί παίζουν με τις λέξεις?)πανεπιστημίων. (αναθεώρηση του άρθρου 16 του συντάγματος) Προσωπικά είμαι υπερ των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Τους λόγους δεν προλαβαίνω (είμαι σε νετ στέισον) να αναλύσω. Αλλα εσείς μπορείτε να ξεδιπλώσετε το συνδιαλογικό (και το συνδικαλιστικό) σας ταλέντο εδώ. Χώστε http://www.parliament.gr/politeuma/syntagmaDetails.asp?ArthroID=18 |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #40398 από Katerina στις 23 Ιουνίου 2007, 8:57μμ
μέλος από: 25/5/2007 μηνύματα: 36 0 |
Δεν θα έλεγα ότι είμαι ούτε υπέρ ούτε κατά των "ιδιωτικών" πανεπιστημίων, η στάση μου εξαρτάται απο κάποιους παράγοντες, τι εννοώ μ' αυτό? Ότι εάν τα μη κρατικά πανεπιστήμια: 1)έχουν πλήρως εξοπλισμένα εργαστηρία με νέο "υλικό" 2)δεν εξαγοράζονται έτσι ώστε να κάποιος φοιτητής που δεν θέλει ή δεν μπορεί να αποδώσει στα αιτήματα της σχολής να μπορέσει να πάρει-αγοράσει το πτυχίο του 3)η παράδοση που γίνεται είναι ισάξια των κρατίκων πανεστημίων ή καλύτερη τους τότε ναι δεν θα 'μαι κάθετη ενάντια στην ίδρυση τους. Αλλά υπάρχουν και κάποια προβλήματα στο όλο αυτό σύστημα, δηλαδή η πολιτεία δίνει το δικαίωμα στους λιγότερο καλούς, σ'αυτους που δεν πέρασαν στη σχολή που τους ενδιέφερε και θα μου πείτε όλα καλά μέχρι εδώ, αλλά τι θα γίνει όταν όλοι αυτοί οι νέοι αποφοιτήσουν?Η Ελλάδα δεν είναι κάποιο τεράστιο κράτος που μπορεί να απαρόφα τους νέους, που σημαίνει ότι ένα μεγάλο ποσοστό θα μείνει στην ουρά κάποιου ταμείου ανεργείας κ αυτό είναι πολυ άδικο για όσους μόχθησαν για να το πάρουν αυτο το πτυχίο που θα κρεμαστεί σε έναν τοίχο κ ίσως τους είναι κ άχρηστο! Επίσης γνώμη μου κι ας είναι καπως σκληρή ότι όλα αυτά τα παιδιά που θα περνούσαν στα μη κρατικά πανεπιστήμια δεν θα ανήκαν στο σύνολο των μαθητών που δεν μπορούν να κάτσουν να διαβάσουν γιατί δουλεύουν για να τα βγάλουν πέρα αρα: ας κάτσουν να διαβάσουν να περάσουν. Έχοντας τελειώσει θα ήθελα να σας θέσω την απορία μου: Ποιος Έλληνας πρόκειται να δώσει τόσα πολλά λεφτά για την ίδρυση ενός πανεπιστημίου? Γιατί εμείς λέμε-λέμε αλλά αυτό μένει εκεί! Θα χαιρόμουν αν κάποιος μπορούσε να μου δώσει μία απάντηση... |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #40399 από Giacharadan στις 23 Ιουνίου 2007, 10:35μμ
μέλος από: 14/5/2007 μηνύματα: 33 0 |
Προβοσκίδα, είσαι φοβερός, Προσωπικά είσαι υπέρ των ιδ. παν/μιων αλλα ... δεν προλαβαίνεις να μας πεις τους λόγους! Δίκαιο αυτό, και εγώ είμαι υπέρ των δημοσίων παν/μιων αλλα τώρα βαριέμαι να σας πω γιατί! |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #40408 από tHoDwRiS στις 24 Ιουνίου 2007, 2:22μμ
μέλος από: 18/2/2006 μηνύματα: 64 0 |
Τα μη κρατικά πανεπιστήμια είναι περίεργο θέμα εδώ στην Ελλάδα...αρχικά πώς μιλάμε για μη κρατικά πανεπιστήμια όταν το δημόσιο πανεπιστήμιο είναι σε μαύρα χάλια λόγω έλλειψης εξοπλισμού,προσωπικού κλπ.,δηλαδή στην τελική λίγω έλλειψης χρηματοδότησης...αντί δηλαδή να σκεφτούμε να φτιάξουμε πρώτα το χάλι στα δημόσια ανοίγουμε ιδιωτικά? Δεύτερη ένσταση...Katerina προχωράω την ερώτησή σου ένα βήμα παραπέρα...ποιός στην Ελλάδα θα δώσει τόσα λεφτά να ιδρύσει ιδιωτικό πανεπιστήμιο,χωρίς να έχει ένα κέρδος απ αυτό??Και που θα είναι το κέρδος?Ασφαλώς όχι ηθικό κέρδος,αλλά μάλλον στην πλάτη των φοιτητών... Τρίτο και τελευταίο..η ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων στην τελική γιατί είναι απαραίτητη?Επειδή τα δημόσια δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους?Και αν τα δημόσια δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους κύριοι τότε γιατί οι Έλληνες απόφοιτοι Ελληνικών δημοσίων πανεπιστημίων,πάνε στο εξωτερικό και διαπρέπουν?Γιατί μπορούν και ανταπεξέρχονται στις απαιτήσεις των μεταπτυχιακών που κάνουν στο εξωτερικό?Γιατί ενώ αποφοιτούν απ τα Ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια(που στον παγκόσμιο χάρτη της εκπαίδευσης δε βρίσκονται πουθενά) καταφέρνουν Έλληνες και παίρνουν θέσεις καθηγητών σε κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου ή ηγετικές θέσεις σε κορυφαίες εταιρείες?Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σε όλα αυτά? |
προφίλάλλα... |
8
Μήνυμα #40427 από vlammadi στις 25 Ιουνίου 2007, 1:23μμ
μέλος από: 23/11/2002 μηνύματα: 138 0 |
Αποδεκτή απάντησηΣτην παράγραφο 2:2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. εκεί που μιλάει για ανάπτυξη εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και ακριβώς μετά που μιλάει για "ελεύθερους" πολίτες δε σας φαίνεται κάπως; |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #40566 από provoskida στις 01 Ιουλίου 2007, 1:52πμ
μέλος από: 18/3/2007 μηνύματα: 84 0 |
Όταν λέω πως δεν προλαβαίνω εννοώ πως δεν προλαβαίνω. Καθότι ιδιώτης έχω και δουλειές. Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος. Εννοείται φυσικά πως κάποια στιγμή θα προλάβω να καταθέσω απόψεις (τώρα). Αλλά δεν έβαλα το θέμα μόνο για να μάθετε τι πιστεύω αλλά και για να μάθω εγώ τι πιστεύετε εσείς. Σε κάθε περίπτωση το θέμα μπήκε κάποια στιγμή αφου συζητήθηκε στο τσατ (πατ!) και σκέφτηκα πως θα άξιζε και να μπεί και εδώ γιατί εκεί δύσκολα θα έπερνε μια μορφή κατανοητή η κουβέντα μας, χώρια που καθε τόσο πετάγεται κάποιος και λέει "Καμιά από Κρήτη?" και δεν είναι και έυκολο να μιλάς για το άρθρο 16 με 5 άτομα ταυτόχρονα. Πιστεύω και στα ιδιωτικά και στα κερδοσκοπικά πανεπιστήμια. Δεν είμαι βλεπετε ρομαντικός (παρά μόνο στις σχέσεις μου με το έτερο φύλο) Ξέρω επίσης πως για να γίνει σωστά μια δουλειά πρέπει κάθε πλευρά (μια συναλλαγή χρειάζεται τουλάχιστον 2 συναλλασόμενους) να έχει όφελος. Το κέρδος του ιδιώτη που θα θέλει να ιδρύσει ένα πανεπιστήμιο μπορεί να είναι οποιοδήποτε. Του φοιτητή είναι αποκλειστικά η γνώση. Εν τέλει αυτός που κρίνει αν θέλει να εγγραφεί σε ένα πανεπιστήμιο ιδιωτικό και να πληρώνει για να μαθαίνει είναι τελικά ο πολίτης. Αν θέλει ας μην πάει. Δεν τον υποχρεώνει κάποιος... Αν δεν πάει κανείς σε αυτά τα κατάπτυστα ιδιωτικά ιδρύματα τότε μια μέρα θα κλείσουν έτσι δεν είναι? Στο μεταξύ τυχαίνει πάντα ρε γαμώτο να μπαίνω σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και να βλέπω οργάνωση, εξυπηρέτηση, υποδομές... Ψέμματα όχι πάντα. Συχνά πάντως. Εγώ πάντως προτιμώ αυτές που έχουν τα συγκεκριμένα στοιχεία. Βλέπετε ΔΙΑΛΕΓΩ. Είμαι υπέυθυνος πολίτης. Φυσικά όταν πάω σε δημόσια υπηρεσία (που δεν εχω επιλογή, π.χ. εφορία, ΔΕΗ, ΟΥΘ, σχεδόν ποτέ δεν με εξυπηρετούν όπως θέλω... Βλέπεις εκεί στ΄αρχίδια του καθενός αν εξυπηρετούμαι ή οχι. Αυτοί βρέξει-χιονίσει θα πάρουν και τον μισθό, θα κάνουν και μια απεργία, θα πάρουν και το επίδομα και την άδεια και είναι και μόνιμοι και στην παπάρα τους κιόλας. Αυτά φυσικά είναι δικαιώματα που κατέκτησε με αγώνες και με αίμα ο πολίτης για να ταλαιπωρεί εμένα... Γενικά είμαι υπερ του ιδιωτικού φορέα ως πολιτική τακτική με ελάχιστες εξαιρέσεις που δεν αναφέρω τώρα γιατί (εκτός αν θέλετε να με βγάλετε βουλευτή) που έχω όμως αναφέρει σε άλλη κουβέντα (υγεία-άμυνα) Όσο για την αξιοπιστία που πιθανόν να μην έχουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια (λες και τα δημόσια είναι αξιοπιστα), την ανεργία, και την αναβάθμιση της παιδείας... 1. Οτιδήποτε αναξιόπιστο δεν πουλάει. Εγώ ως εργοδότης δεν θα προσλάμβανα έναν υπάλληλο που έχει τελειώσει αναξιόπιστο εκπαιδευτικό ίδρυμα (δηλαδή δημόσιο). Αυτός δε (ο υπάλληλος) δεν θα το επέλεγε για τις σπουδές του. Εν τέλει ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ. 2.Η ανεργία υπάρχει γιατί στην Ελλάδα του υπερδιογκομένου δημοσίου τομέα μέχρι πρόσφατα (και εν πολλοίς ακόμα και σήμερα) το όνειρο του Έλληνα είναι να πάρει κρατικό πτυχείο για να μπορεί να μπει στο δημόσιο. Γιατί άραγε? εεεεεεε? δεν ξέρω... είμαι χαζός ρε... Εν το μεταξύ αυτή η νοοτροπία δεν είναι η πιο εύφορη για να καλλιεργήσει κανείς αυτό που λέγεται ανάπτυξη. Άσε που μα την διαφθορά (αυτή άραγε γιατί υπάρχει) που έχουμε σε καιρούς παγκοσμιοποίησης ουδείς σοβαρός ξένος επενδυτής θα γλυκαθεί να έρθει μια βόλτα από την πατρίδα μας να βάλει κανα φράγκο... Εμείς πάλι είμαστε λαμόγια... Βγάλε άκρη...! Γ...σε τα κι άφησε τα. Οι δε υπάρχουσες θέσεις εργασίας είναι συγκεκριμένες και με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια απλά θα υπάρχουν περισσότεροι άνεργοι πτυχιούχοι και περισσότερος ανταγωνισμός στην αγορά εργασίας. Εμένα το τελευταίο μ΄αρέσει. Με λίγα λόγια τα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν δημιουργούν ανεργία. Οί άνεργοι θα παραμείνουν το ίδιο πολλοί μόνο που θα έχουν περισσότεροι πτυχείο. Αν δεν βάλει κανείς κανα φράγκο σε αυτόν τον τόπο (το κράτος θα μπορούσε κι αυτό αλλα που να βρεί, ότι περισεύει τα τρώνε οι 300) να κάνει κανά έργο θα λέμε πως έχουμε ανεργία. Στο μεταξύ οι καφετέριες είναι γεμάτες φοιτητές όπως και οι αγγελίες για δουλειές των 650 και άνω ευρώ (αρκετά ψηλά στον μέσο ευρωπαικό όρο κατώτατου μισθού, οι Ισπανοί τρώνε την σκόνη μας, παίρνουν και λιγότερα) Οι φοιτητές λοιπόν έχουν ελεύθερο χρόνο για να πίνουν καφέδες και να τελειώνουν στα 30 τους το πανεπιστήμιο και οι γονείς λευτά για να τους στέλνουν να παίρνουν βιβλία και... ναρκωτικά! 3. Τέλος περί αναβάθμισης της παιδείας πιστεύω πως τα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα ούτε χειρότερα ούτε καλύτερα θα κάνουν τα πράγματα σε βραχύ χρονικό ορίζοντα ειδικά αν είναι μη κερδοσκοπικά (για την ψυχή της μανούλας ποιανού?) Μακροπρόθεσμα παίζει να δούμε και κανένα πανεπιστήμιο (έστω ιδιωτικό) με κανένα εργαστήριο με σοβαρό εξοπλισμό και με σοβαρά εκπαιδευτικά προγράμματα που εξυπηρετούν τόσο τις ανάγκες τις αγοράς εργασίας (αλλά και της αγοράς γενικότερα) όσο και της κοινωνίας (κομμάτι σημαντικό της κοινωνίας σήμερα-δυστυχώς ή ευτυχώς-είναι άλλωστε και η αγορά της, ποιός δεν θέλει να έχει χρήματα?) Σε κάθε περίπτωση αυτοί που θα αποφασίσουν αν αξίζει ή όχι είναι οι καταναλωτές του τελικού προιόντος. Γιατί να μην είναι εξαγοράσιμο αγαθό η γνώση? (για όποιον το επιλέγει). Εγώ θα πλήρωνα για να μάθω 5 πράγματα εφόσον αυτά θα ήταν χρήσιμα στη ζωή μου. Θα προτιμούσα εν τέλει να ξέρω οτι το παιδί μου θα πάει σε ένα καλό σχολείο να μάθει 5 γράμματα από ένα δάσκαλο που αμα δεν κάνει καλά την δουλειά του θα πάω στην διεύθυνση και θα του βάλει χέρι. Και θα είναι στο σχολείο να μάθει του παιδιού μου βρέξει-χιονίσει, γιατί κάνει λειτούργημα και τα λειτουργήματα δεν σηκώνουν απεργίες, όπως και ο ιδιωτικός τομέας... Γιατί να απαγορεύεις σε κάποιον να σου δώσει άλλη μια επιλογή (όσοι δεν γουστάρετε μην σώσετε και πάτε ρε) Όσο για την αναγνώριση ας μην τα αναγνωρίσουν τα ιδιωτικά ως ισότιμα. Ας είναι ισότιμα μόνο στον ιδιωτικό τομέα. Πάλι θα δουλέψουν. Αλλά ο τρελός ο Έλληνας θα ψηφήσει ΝΔ για να τα κάνει ισότιμα μπας και αγοράσει καμιά θεσούλα στο δημόσιο. Μιλάμε για παράκρουση... Στο μεταξύ όλοι κατεβαίνουν στους δρόμους για το άρθρο 16... Είμαστε και υποκριτές... Δεν μας πειράζουν τα φροντιστήρια (στα οποία όλοι στέλνουν τα παιδιά τους γιατί όλοι το ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ) τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα μας πειράξουν. Αλλά ξέχασα. Πρέπει να πάει το παιδί στο φροντιστήριο για να μπει πανεπιστήμικο γιατί αλλιώς πως θα γίνει γιδοβοσκός δημόσιος υπάλληλος? Τα φροντιστήρια πάλι ιδιωτικά δεν είναι? Τα ελλείματα των δημόσιων σχολείων δεν (υποτίθεται πως) καλύπτουν? Για να καταφέρουν εν τέλει τι? Να μπουν τα παιδιά μας στα άθλια δημόσια πανεπιστήμια που επενδύουν σε έρευνα μηδενικούς πόρους και εν τέλει να μείνουν πάλι άνεργα... Τελικά ρε ξέρουμε που τα δίνουμε, ποιοι μας τα τρώνε και ποιοι μας προσφέρουν έστω κάποιο αντάξιο αντάλλαγμα? Και τι είναι το κράτος για μας? δυνάστης, ευεργέτης η απλά ένας ανεξέλεγκτος φορέας μιας κλίκας που εκλέξαμε εμείς? Αν είναι δυνάστης να το περιορίσουμε, αν είναι ευεργέτης να το στηρίξουμε και αν είναι μια κλίκα να μην την ξαναψηφίσουμε. Αντε να δούμε... Πάντως πάλι ΝΔ σας βλέπω να βγάζετε και ας μην σας αρέσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια... |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #40597 από Mindcry στις 02 Ιουλίου 2007, 2:00μμ
μέλος από: 3/11/2004 μηνύματα: 76 0 |
Δυο πραγματάκια θα πω εγω.. Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια πιστεύω πως θα είναι ιδια ή και χειρότερα απο αποψης εξοπλισμου και παροχής γνώσεων.. Γιατί για όσους σκέφτονται σαν εσένα provoskida, πολύ απλά δε συμφέρει να ρίξουν απίστευτο χρήμα σε ένα πανεπιστήμιο.. Γιατί ανταγωνιστικός.. σημαίνει το να εχω μεγιστο κέρδος με το ελάχιστο δυνατό κόστος... Ουτε κάν σχολες της προκοπής δε θα ιδρυθούν! Ιατρικές? Πολιτικοι μηχανικοι?? Μπαααα.. Ψευτοχαζοσχολές τυπου ΙΕΚ, αλλά ισότιμες με τα κρατικά πανεπιστήμια.. Γιατι??? Γιατι πολύ απλά δε συμφέρει τον ιδιώτη να πληρώσει τα μαλλιοκέφαλά του! Αναφορά: (provoskida@01 Ιουλίου 2007) α)Γιατί τότε δε θα έχουν όλοι ισάξια πρόσβαση στη γνώση!!! β)Γιατί τότε το κράτος απαλλάσεται απ την ευθύνη να παρέχει δημόσια και δωρεάν παιδεία.. γ)Γιατί ο κάθε ιδιώτης θα την προσαρμόζει με βάση τις δικές του ανάγκες για εργατικό δυναμικό, και έτσι θα προκύπτουν υπερειδικευμένοι εργάτες χωρίς γενικές γνώσεις.. Αυτά για την ώρα γιατί... βιάζομαι... Υπόσχομαι όμως ότι θα επανέλθω με μια εκτενέστατη ανάλυση του νόμου πλαισίου! και τις θέσεις των κομμάτων πάνω σ αυτό.. (Εν όψει εκλογών...) |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #40605 από the_loulister στις 02 Ιουλίου 2007, 7:20μμ
μέλος από: 20/6/2007 μηνύματα: 18 0 |
Λοιπόν τα σοβαρά επιχειρήματα τα αφήνω για τις κατ'ιδίαν συζητήσεις (τετ α τετ ή και μούτρο με μούτρο αν θες)!Κι επειδη δεν σ' εχω πρόχειρο πρόβο λίγα πραματάκια θα πω και σταράτα...σαν το στάρι που βγάζαν τα παλιά καλά χρόνια στο χωριό μου και σαν τις ειδήσεις του σταρ για μαλακοπίτουρες, αργόσχολους, χαζόμυαλους με πρότυπο την Άντζελα Δημητρίου! Το ότι η παιδεία είναι κατ' επίφαση δημόσια το ξέρουμε... το ότι είναι αντερκάβερ ιδιωτική πάλι το ξέρουμε... αλλά αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι ότι προτιμώ να είμαι σε αυτά τα μπουρδέλα παρά σε παραγωγικά βουστάσια αμερικάνικου τύπου...με μυαλά ιδανικά για τενεκεδένια συσκευασία και εδέσματα τύπου tulip! Στην τελική προλαβαίνω να σκεφτώ 5 πράματα και να τα μοιραστώ με άλλους 5 καημένους σαν και τη πάρτη μου...γιατί όχι τρώγοντας tulip και κόκα κόλα (άσχετα αν τα βρίσκω άνοστα και τα δύο...) Και όχι ρε ΔΕΝ ΠΛΕΡΩΝΩ κανέναν Λάτση για να ανεβάζει προφίλ σε ομοίους αγαθοεργόπληκτους και να με βγάζει όπως αυτός γουστάρει από κει μέσα και να του κάνω για προβατάκι παραγωγής γάλακτος και μαλλιού...να κουρεύονται όλοι και να τα κάνουν ποστίς και φενάκες!!! λούλου ή δε_λούλιστερ - εν διαόλω και ες αεί φοιτήτρια σπόουκ! |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #40611 από neos_ceidas στις 03 Ιουλίου 2007, 1:09πμ
μέλος από: 13/2/2004 μηνύματα: 68 0 |
Provoskida, το παρακατω δεν αναφερεται προσωπικα και αποκλειστικα σε σενα αλλα σε ολους οσους εκφραζουν με περισσεια ευκολια τα χειροτερα για το ελληνικο ΔΗΜΟΣΙΟ πανεπιστημιο. Θα σου πω τουτο λοιπον, εκτος και εαν εχεις σπουδασει στο ελληνικο πανεπιστημιο, δεν εχεις το δικαιωμα να το κρινεις τοσο αυστηρα και με τοση ευκολια. Και δεν εχεις το διακαιωμα γιατι δεν ξερεις το τι συντελειται μεσα σε αυτα τα ιδρυματα. Τωρα θα μου πεις πως στο καλο γνωριζω αν ξερεις ή δεν ξερεις. Το γνωριζω γιατι εαν ειχες ασχοληθει σοβαρα με το ελληνικο πανεπιστημιο θα ηξερες οτι οι ελληνκες σχολες συγκαταλεγονται στις κορυφαιες της ευρωπης και τις καλυτερες του κοσμου και αυτο δεν φαινεται ουτε απο τα κτηρια ουτε απο τα αμφιθεατρα. Φαινεται απο τα παγκοσμια συνεδρια που διοργανωνουν τα εληνικα πανεπιστημια και απο τις διαλεξεις που δινονται σε αυτα απο ηγετικες και πρωτοπορες προσωπικοτητες του καθε χωρου. Φαινεται επισης απο τις δημοσιευσεις που κανουν ελληνες ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΙ, μεταπτυχιακοι και οχι μονο, σε παγκοσμια και ευρωπαικα συνεδρια. Φαινεται επισης απο την δραστηριοτητα των ελληνικων σχολων στην ερευνα (βλ πανεπιστημιο κρητης). Φανταζομαι θα σε εντυπωσιαζε το γεγονος οτι αυτην την στιγμη η Ελλαδα παρεχει υπολογιστικη ισχυ στο Ισραηλ μεσω του προγραμματος Grid.(ενας κομβος υπαρχει σιγουρα στο www.ceid.upatras.gr) Τωρα αν εσυ μου κανεις αναφορα σε κατι ΤΕΙ ιχθυοκαλλιεργειας η στα αμφιθεατρα της νομικης θα σου απαντησω οτι λιγο με ενδιαφερουν (αναφερομαι μονο στα αμφιθεατρα και οχι στο επιστημονικο δυναμικο της νομικης).Αντιθετα θα σε παραπεμψω στις Ιατρικεσ και Πολυτεχνικες σχολες της Ελλαδας(που στην τελικη εκει φαινεται ποσα απιδια πιανει ο σακος) που ειναι πρωτοπορες και καινοτομες σε παγκοσμιο επιπεδο. Οσο για τις καφετεριες μπορει να αραζουμε με τις ωρες και να κοιταμε γκομενες συζηταμε ομως ταυτοχρονα για θεματα σχολης που μας απασχολουν, οπως αλυσιδες Markov και αλγοριθμικη θεωρια παιγνιων. Δεν ειναι ολα οπως τα παρουσιαζουν ο Πρετεντερης και ο Τραγκας, γι'αυτο φιλε μου αν δεν ξερεις λιγα τα λογια σου για το ελληνικο πανεπιστημιο. Δεν ειναι ολα σαπια σ'αυτην την χωρα. Απλα θελουν να τα κανουν να φαινονται τετοια. |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #40632 από tHoDwRiS στις 04 Ιουλίου 2007, 1:10πμ
μέλος από: 18/2/2006 μηνύματα: 64 0 |
neos_ceidas Θα συμφωνήσω σε όλα όσα είπες για τα επιτεύγματα των Ελλήνων προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών φοιτητών μιας και εγώ αναφέρθηκα επίσης σε επιτεύγματα Ελλήνων στο εξωτερικό στο post μου...εκεί που θα διαφωνήσω είναι η κατάταξη των Ελληνικών σχολών στον πακγόσμιο εκπαιδευτικό χάρτη, όπου απλά οι σχολές του εξωτερικού μας έχουν σε όλους τους τομείς(και σε ερευνητικό και σε εξοπλισμό)...μπορεί το ΕΜΠ να είναι πράγματι μια μεγάλη σχολή μα ΔΕΝ είναι η μόνη σχολή στην Ελλάδα και καλά θα κάνεις να μην κρίνεις βάσει αυτής της σχολής όλα τα ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα...καί πάλι το ΕΜΠ όσο μεγάλη σχολή και αν είναι βρίσκεται κάπου μέσα στην πρώτη 250αδα στον παγκόσμιο χάρτη ενώ πριν απο κάποια χρόνια δεν υπήρχε καν(κάτω απο την 500στη θέση)...και μιας και αναφέρεις για αλυσίδες Markov και θεωρία παιγνίων μάλλον είμαστε φοιτητές και σε παρόμοιο αντικείμενο,το λέω για να μην κρίνεις απο τα γραφόμενά μου οτι και καλά δεν έχω σχέση με τα πανεπιστήμια...απλά πιστεύω οτι γίνεται πολύ καλή δουλειά στα Ελληνικά πανεπιστήμια με,θέλοντας και μη,"φτωχά" μέσα... |
προφίλάλλα... |