Στείλε λεφτά στο ftou.gr
Η δυνατότητα να ρίχουμε το φταίξιμο στους άλλους, λέγεται ομαδική δουλειά.
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου

Κακή Απόδοση

Απάντησε  Γράψε θέμα
Μήνυμα #39835 από Maximos στις 01 Ιουνίου 2007, 1:13πμ

Maximos

Εικονίδιο
μέλος από: 28/8/2006
μηνύματα: 95 αποδεκτές 0
Τα τελευταια δυο χρονια εχω ενα αρκετα σοβαρο προβλημα και δεν ξερω τι να κανω για να το ξεπερασω... Απο οταν μπηκα στο λυκειο η αποδοση μου στα μαθηματα εχει πεσει κατακορυφα... απο εκει που εβγαζα στο γυμνασιο 18+ και στις εξετασεις εγραφα στη χειροτερη 16 τωρα ειμαι με το 13 στα τετραμηνα και στις εξετασεις στην καλυτερη περιπτωση 15.Τι να κανω πια???δεν ειναι οτι δεν καθομαι να διαβασω αλλα οτι δεν μπορω με τιποτα να συγκεντρωθω! Με τιποτα ομως... Τι φταιει και το εχω παθει αυτο? δεν ξερω.Γι αυτο σας παρακαλω παρα πολυ αν μπορειτε να βοηθησετε καντε το!!Υπαρχει περιπτωση να ειναι οργανικο?
προφίλάλλα...
4
Μήνυμα #39837 από provoskida στις 01 Ιουνίου 2007, 3:32πμ

provoskida

banned
μέλος από: 18/3/2007
μηνύματα: 84 αποδεκτές 0

Αποδεκτή απάντηση

Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να σε βοηθήσει η απάντηση μου, δεν θα σε καθυσηχάσω (είναι μόδα) αλλά θα σου πω την προσωπική μου εμπειρία και μιά άποψη. Εξ΄άλλου από όλα όσα έχω δεί εδώ μέσα, με το πρόβλημά σου αξίζει κανείς να ασχοληθεί και να πεί μια γνώμη, πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο της μαλακίας και του χαβαλέ.

Την ίδια φάση με σένα πέρασα κάποτε κι εγώ. Στο γυμνάσιο ήμουν στο 17,5 και στο Λύκειο (όχι κατακόρυφα, αρκετά σταδιακά) τα βρήκα μπαστούνια και ανακάλυψα πως μπορώ να γράψω και κάτω από την βάση. Βέβαια στο τέλος τα πέρασα όλα, έστω και στο νήμα αλλά με πολύ άνχος και ψυχοφθορά. Να μην εκτεθώ βλέπεις απέναντι στους γονείς μου που μέχρι τότε μου είχαν απόλυτη εμπιστοσύνη, και που ήταν γενικά αρκετά πιεστικοί όπως ίσως οι περισσότεροι γονεις από φύση τους (όποιος αγαπάει παιδεύει...)

Οι λόγοι που αργότερα εγώ εντόπισα ήταν οι εξής και συνοψίζονται σε μια λέξη: εφηβεία.

Ξαφνικά βρήκα τον εαυτό μου να ασχολείται με 15 διαφορετικά πράγματα.

Καινούριες ανυσηχίες (π.χ γκόμενες, ένταση στις σχέσεις μου με τους γονείς). Την ίδια στιγμή που το σώμα μου είχε ήδη αρχίσει να αλλάζει, αλλά συνέχιζε ακόμα και δεν ήξερα που θα καταλήξει... Γενικά δεν μου πολυάρεσε όλη η φάση. Εν τέλει βεβαια συνήθισα και τώρα με βλέπω στον καθρεύτη και με φτύνω μην με ματιάσω (φτου σου παίδαρε και τέτοια...)

Σκευτόμουν διαρκώς (κατέληξα αργότερα πως μάταια) τι είναι η ζωή, τι θέλω εγώ εδώ... γιατί ο κόσμος να είναι έτσι, όλα μου φταίγανε... Ακόμα καμιά φορά τα σκεύτομαι αλλά όχι πλέον τόσο συχνά ή τόσο έντονα.

Και μετα ξανασκευτόμουν για γκόμενες (που δεν είχα)

Συχνά με έπιανε μελανχολία. Μετα βέβαια ανακάλυψα την μαλακία (απίστευτη διέξοδος) και του δινα και καταλάβαινε...

Μ΄αυτά και μ΄αυτά το μυαλό μου μόνο στο σχολείο δεν ήταν. Την επανάσταση μου με τους γονείς μου δεν την είχα εκδηλώσει ακόμα αλλά μέσα μου την είχα κάνει (όπως κάθε έφηβος). Οπότε άρχισα να διαβάζω κυρίως για την πάρτη τους, και εφόσον πλέον απογαλακτήστηκα (συναισθηματικά) βρήκα και χίλιες αφορμές να λουφάρω και να τεμπελιάζω ή να δικαιολογώ τον εαυτό μου όταν με έπιανε σπαρίλα. Βλέπεις δεν είχα συνηδητοποιείσει ο μαλάκας πως ότι έκανα ήταν για την πάρτη μου και για δικο μου όφελος και μονο, οπότε πάλευα με τις ενοχές μου και με τα βιβλία...

Και μετά ξανασκευτόμουν τις γκόμενες...

Πολλά πράγματα αλλάζουν στην εφηβεία. Εγώ έτυχε (έτσι λέγανε) να είμαι έξυπνο παιδί και να την βγάλω καθαρή στο σχολείο. Είχα και αρκετό ενδιαφέρον μέσα στην τάξη και παρακολουθούσα αρκετά στις παραδόσεις και έτσι κρατούσα τους βαθμούς μου στα όρια.

Α, μην ξεχάσω. Έκανα στίβο τότε, έκανα ερασιτεχνικό θέατρο, έπαιζα μπάλα σε μια ομάδα, βάλε τα φροντιστήρια, βάλε τα ξενύχτια (που μόλις άρχισαν να μου επιτρέπουν), ήμουν μονίμως πτώμα... (διάβασμα? ποιο διάβασμα? στα διαλείματα και πρίν από τίποτα εξετάσεις, όσο για συγκέντρωση... οι γκόμενες που λέγαμε? σίγουρα φταίγανε κι αυτές. Μονίμως ήμουν σφόδρα ερωτευμένος κι αυτές οι ρουφιάνες με φτύνανε...)

Το γεγονός οτι εντοπίζεις τέτοιο πρόβλημα σημαίνει πως σε απασχολεί (εμένα τότε στην παπάρα μου) και πως έχεις διανύσει το μισό δρόμο για να το λύσεις.

θα σου πρότεινα να βάλεις προταιρεοτήτες και να προσπαθήσεις να πειθαρχίσεις καλύτερα σε αυτές. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρεις, αλλά λέω εγώ τώρα... Εν τέλει στο χέρι σου είναι.

Έφηβος είσαι και εν πολλοίς δικαιολογείσαι αλλά μην το παραχέσεις κίολας. Είναι και οργανικό αλλά μην δικαιολογείσαι έτσι και τα φορτώσεις στον κόκκορα. Είναι δύσκολο ο νους σου να τιθασεύσει το σώμα σου (γιατί ανήκει σ΄αυτό) αλλά είναι εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο αυτό το μυαλουδάκι του καθενός μας και μπορεί να κάνει θαύματα.

Και να μην γελιόμαστε, την δικιά σου αλήθεια καλύτερα από όλους την ξέρεις εσύ.


Υ.Γ Αν είσαι πολυπράγμων χαλάρωσε λιγάκι, κόψε κάτι. Δες και τι μπορείς να κάνεις με τίποτα ιχθυέλαια ή άλλα φυσικά τονοτικά (καλύτερα με την συμβουλή ενός γιατρού). Και αν θες να μιλήσεις σε κάποιον έχε υπόψιν σου οτι οι γονείς μπορεί να αποδειχτούν καλοί αλλά όχι αντικειμενικοί ακροατές. Απευθύνσου και σε κάποιον καθηγήτη ή καθηγήτρια που συμπαθείς και εμπιστεύεσαι την κρίση του και την αγάπη του στα παιδιά.

Καλή τύχη και καλή επιτυχία με το σχολείο σου. Μην σκάσεις αλλά πρόσεχε...
προφίλάλλα...
Μήνυμα #39860 από FRAPEboy στις 01 Ιουνίου 2007, 10:27μμ

FRAPEboy

Εικονίδιο
μέλος από: 1/6/2007
μηνύματα: 5 αποδεκτές 0
provoskida έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λές!
Έχω το ίδιο πρόβλημα με τον Maximos αλλά εγώ έχω και κάτι παραπάνω!
Όταν π.χ διαβάζω δεν μπορώ να μάθω ας πούμε το μάθημα που έχω ή το μαθαίνω και μετά από το πολύ 2 ώρες το ξεχνάω!
Τι είναι αυτό ρε παιδιά?
προφίλάλλα...
Μήνυμα #39880 από provoskida στις 03 Ιουνίου 2007, 3:39πμ

provoskida

banned
μέλος από: 18/3/2007
μηνύματα: 84 αποδεκτές 0
Δεν υπάρχει δεν μπορώ, μόνο δεν θέλω.

Πρόσεξε τι γίνεται.

Σε μαθήματα που δεν είναι ιδιαίτερα θεωρητικά (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικα κ.ο.κ) πρέπει οπωσδήποτε να λύσεις ασκήσεις. Αλλιώς την πούτσισες, δεν κάνεις τίποτα.

Στα θεωρητικά για να θυμάσαι πρέπει όχι μόνο να διαβάσεις παραπάνω από μία φορά το κείμενο αλλά να αποκτήσεις και στάση απέναντι σε αυτό.

Δηλαδή ας πούμε διαβάζεις ιστορία. Και έχεις μπροστά σου ένα Χ γεγονός. Ο κάθε συγγραφέας που έχει γράψει ένα βιβλίο έχει πάνω κάτω μια προσωπική στάση απέναντι στα γεγονότα. Θα βοηθούσε για να καταλάβεις και να θυμάσαι να βρείς μια δεύτερη πηγή της οποίας η στάση να διαφέρει όσο το δυνατόν περισσότερο. Προσπάθησε να αμφισβητήσεις την στάση του Χ ιστορικού και πάνε την επόμενη μέρα στην τάξη να φέρεις σε δύσκολη θέση τον καθηγητή σου λέγοντας του "Εγώ διάβασα εκεί κάτι άλλο, και αυτό το άλλο δεν το λέει στο βιβλίο ή το βιβλίο τα λέει αλλιώς" Η πές του τέλος πάντων (π.χ.)"εγώ πιστεύω πως ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν μεγάλος κόπανος και Μέγας Σφαγέας" κι ας μην το πιστεύεις, αρκεί να τον τρελάνεις και να σου κάνει ένα μάθημα που θα σου μείνει αξέχαστο... Στο τέλος θα θυμάσαι σίγουρα τουλάχιστον τι είπε ο καθηγήτης στην τάξη, γράψε αυτό (και χέσε μα θες και το βιβλίο) και έλα μετά να μου πείς τι βαθμό πήρες.

Αν μπορείς να κρατάς σημειώσεις από πράγματα που λένε οι καθηγητές στην τάξη και επιμένουν σε αυτά (ή κατά κάποιο τρόπο σου κάνουν εσένα εντύπωση) και μετά να τα ξαναδιαβάζεις σπίτι και να τα βρίσκεις και στο βιβλίο (αυτά είναι που συνήθως πέφτουν) είσαι μεγάλος μάγκας!

Αμα σε εξετάσει σε θέμα που ναι μεν το γράφει το βίβλιο αλλά δεν το παρέδωσε στην τάξη, χέστον πατόκορφα, έχεις κάθε δικαίωμα.

Ότι δεν καταλαβαίνεις στο βιβλίο βάζε ένα ερωτηματικό και ρώτα. Αμα σου λέει ο άλλος και δεν καταλαβαίνεις πες "δεν κατάλαβα" μέχρι να γίνεις σπαστικός ή μέχρι να καταλάβεις.

Αυτά είναι μερικά κόλπα που έκανα (η δεν έκανα και το μετάνιωσα) εγώ.

Όσο για τις γκόμενες απ' το μουνί τους κρέμεστε έτσι κι αλλιώς. Αν πεί "όχι" (πίτα) θα κλαφτείτε κανα δυο μέρες και μετά θα βρείτε άλλη να ασχοληθείτε (το καλό που σας θέλω-μην είστε μαλάκες και τρέχετε πίσω από μια φούστα, δεν τους αρέσει όπως δεν αρέσει και σε σας να τρέχει από πίσω σας το μπάζο της τάξης και να μην καταλαβαίνει οτι δεν γουστάρετε)

Ενω το να διαβάσετε σωστά και να γράψετε καλά είναι στο χέρι σας και μόνο.

Α, και να ξέρετε οτι όλες ξεκαβλώνουν με τους στόκους που δεν σταυρώνουν βαθμό της προκοπής. Ξεκαβλώνουν επίσης με τους φύτουλες που δεν σηκώνουν κεφάλι από τα βιβλία και ξεχνάνε τι θα πεί μουνί (αλλά εσείς δεν νομίζω να είστε τέτοιοι...)

Υ.Γ. Τώρα βέβαια οι παραδόσεις τελείωσαν κι εσείς γράφετε. Οπότε θα πείς "Τώρα τι κάνω?"

Και σου απαντώ

"Βγάλε τα μάτια σου να γράψεις καλά, 10 μέρες είναι θα περάσουν..."
προφίλάλλα...
Μήνυμα #39890 από FRAPEboy στις 03 Ιουνίου 2007, 8:45μμ

FRAPEboy

Εικονίδιο
μέλος από: 1/6/2007
μηνύματα: 5 αποδεκτές 0
Εννοείται πως δεν είμαστε τέτοιοι!
Φίλε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου αλλά δεν πρόκειται να τα καταφέρω.Μια ολόκληρη χρνιά χωρις να έχω ανοίξει βιβλιο ιστορίας και χωρίς να μπορέσω να συγκεντρωθώ χθες και σήμερα θα πάω αύριο και θα γράψω σκατά!Μέχρι στιγμής έχω γράψει 5 στα 12 χάλια!Αν από αύριο έρθει η Αγία Φώτιση και γράψω κανένα 15 θα είμαστε μια χαρά!
Τέλος πάντων!
προφίλάλλα...
Μήνυμα #39891 από spirooos στις 04 Ιουνίου 2007, 12:25πμ

spirooos

Εικονίδιο
banned
μέλος από: 4/2/2007
μηνύματα: 364 αποδεκτές 0
Γαμησεεεε τα...δεν ξερεις ποοοοοοοσο σε καταλαβενω.... ααχχχ
προφίλάλλα...
Μήνυμα #39902 από FRAPEboy στις 04 Ιουνίου 2007, 8:32μμ

FRAPEboy

Εικονίδιο
μέλος από: 1/6/2007
μηνύματα: 5 αποδεκτές 0
Κοίταξε τι μας κάνουν οι γκομενίτσες και οι μαγκιές!
προφίλάλλα...
Απάντησε Γράψε θέμα Τελευταία σελίδα

Δεν μπορείς να απαντήσεις, είσαι Guest. Πρέπει να γραφτείς μέλος ή να κάνεις login:
Εγγραφή Login