Μήνυμα στις 2/5/2011 στις 17:54 @Διάφορα
Jlee και εγώ αυτό το πράγμα ακριβώς ακούω,οταν ανοιίγει ο υπολογιστής συνεχόμενα και μετα μόνο αν πατήσω κάτι που θέλει loading ξανακάνει και σταματάει κατευθείαν. Aυτό με την ram που λες τι ακριβώς ειναι γιατι είμαι και λίγο άσχετη. Πήγαινε στο θέμα: περίεργος θόρυβος apo to pc
Μήνυμα στις 29/4/2011 στις 19:15 @Διάφορα
Απο χθές ακούγετε απο το pc μου(απο τον πύργο) ένας παράξενος πολύ λεπτός ήχος που τρυπάει τα αυτιά,μία σταματάει για λιγα δεύτερα μετά ξαναξεκινάει,ξέρει κανείς τι είναι?
Πήγαινε στο θέμα: περίεργος θόρυβος apo to pc
Μήνυμα στις 29/4/2011 στις 16:43 @Διάφορα
Αποδεκτή απάντηση:απλα ενώνετε τα χιλοι σας και τις γλωσσες σας,μην βαλεις ολη την γλωσσα σου και την πνηξεις την κοπελα σχεδον την μιση και πιο λιγοΠήγαινε στο θέμα: ΓΛΟΣΣΟΦΥΛΟ
Μήνυμα στις 24/4/2011 στις 01:11 @Διάφορα
Παιδαγωγικά προσχολικής εκπαίδευσης Ρέθυμνο
Πήγαινε στο θέμα: Πανελληνιες-Βοηθειααα!!
Μήνυμα στις 23/4/2011 στις 15:54 @Διάφορα
ΛΟΙΠΟΝ ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΟΜΠΛΕ,1 ΜΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΩΣΟΥ ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΤΑΝ ΜΠΕΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΟ. Κ ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΚΕΨΟΥ 1 ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΟΠΩΤΕ 1 ΜΗΝΑ ΣΤΡΩΣΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ ;) Πήγαινε στο θέμα: Πανελληνιες-Βοηθειααα!!
Μήνυμα στις 22/4/2011 στις 20:03 @Διάφορα
Eπίσης αριστερά έχει όλες τησ μάρκες μια λίστα! και πάλι σου βγάζει ολα τα είδη και τα συστατικά
Πήγαινε στο θέμα: ΤΣΙΓΑΡΑ
Μήνυμα στις 22/4/2011 στις 19:43 @Διάφορα
http://www.all-discount-cigarettes.com/ θα βρεις κάποια πακέτα σε εικόνες πάτα σε κάθε πακέτο και θα δεις θα σου βγάλει όλα τα είδη τησ συγκεκριμένης μάρκας και τα συστατικά του κάθε είδους,ψάξτα όλα και κάτι θα βρεις. Πήγαινε στο θέμα: ΤΣΙΓΑΡΑ
Μήνυμα στις 22/4/2011 στις 19:25 @Κλάψιμο