Έλληνες νεοναζί;
Σελ. 4
Μήνυμα #50908 από Utopikos_Stoxas στις 02 Δεκεμβρίου 2008, 10:42πμ
μέλος από: 31/10/2007 μηνύματα: 151 0 |
Το Die Welle είναι μια όντως καλή ταινία για μια πραγματική ιστορία που έλαβε χώρα σε σχολείο της Καλιφόρνια αν και αντιμετωπίζει λίγο επιδερμικά, στυλιζαρισμένα και φαντεζίστικα το θέμα του ολοκληρωτισμού και την επίδραση που μπορεί να έχει μια ανάλογη κουλτούρα στις συνειδήσεις των ατόμων. Πόσο εύκολα γίνονται μαριονέτες ακόμη και μορφωμένοι άνθρωποι με συγκροτημένη προσωπικότητα; Ο γερμανικός κινηματογράφος πάντως εξακολουθεί να μας εκπλήσσει(μαζί με τον ρώσικο) θετικά μέσα στη βαλτωμένη ευρωπαϊκή παραγωγή..ταινίες όπως το "Πείραμα", "Τρέξε Λόλα","Goodbye Lenin","Oι μέρες της αφθονίας σας είναι μετρημένες", "Οι ζωές των άλλων","Το σύνδρομο Μπάαντερ Μάϊνχωφ" και πολλές άλλες έφεραν μια νέα εποχή στην ευρωπαϊκή κινηματογραφία από τα τέλη της δεκαετίας του 90' και πέρα και αξίζουν της προσοχής μας...τις προτείνω ανεπιφύλακτα...
|
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #50935 από johnoagrios στις 06 Δεκεμβρίου 2008, 7:20μμ
μέλος από: 23/9/2008 μηνύματα: 84 0 |
Τι να κανω ουτοπικε ψαχνομαι οσο μπορω!ακομα δεν μπορω να καταληξα καπου το μονο που κανω ειναι να αποκλειω ιδεολογιες δε νιωθς οτι καποια με εκφραζει... |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #50936 από johnoagrios στις 06 Δεκεμβρίου 2008, 7:23μμ
μέλος από: 23/9/2008 μηνύματα: 84 0 |
Δεν καταλαβα την κριτικη ως προς τις ιδεολογιες δεν συγκλινω προς καμια αρα δεν εχω κατι να αφησω πισω το μονο που μπορω να κανω ειναι να κατακρινω τις ιδεολογιες για τις οικτρες εφαρμογες τους... |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #50937 από johnoagrios στις 06 Δεκεμβρίου 2008, 7:29μμ
μέλος από: 23/9/2008 μηνύματα: 84 0 |
Ισως τελικα να μεινω ενας απλα ονειροπολος οραματιστης που θα καταληξει ενα καπιταλιστικο και πολιτικα ανενεργο ατομο οπως η περισσοτεροι ελληνες.Ισως να με θεωρεις ναζι αλλα πιστεψε με αυτο παραδεχομαι οτι δεν ειμαι ειναι το μονο που ξερω καπιτελιστης ισως ειμαι αλλα δε θελω να γινω.Μπακουνινιστικη αναρχια ουτε,κομμουνιστης μαλλον οχι μοιαζει πολυ ουτοπικο,Μαλλον δημοκρατης ειμαι αλλα ξερω οτι δημοκρατια δεν υπηρξε πραγματικα ποτε ουτε θα υπαρξει βλεπουμε μορφες δημαγωγικης δημοκρατιας..ΤΕλικα πιο πολυ μου ερχεται καλα η αταξικη κοινωνια Μαρξ-Λενιν ισως και λιγο τροτσκιστης.Ουτοπικε τελικα τι λες να ειμαι? |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #50946 από Webmaster στις 07 Δεκεμβρίου 2008, 3:16πμ
Μην ξεχνάς πως ο Νεοέλληνας προέρχεται από αιώνες κακοποίησης από Τούρκους, Ενετούς, Βενετούς, Εμετούς, Γερμανούς, προστάτες, σωτήρες και μπαμπούλες. Ως εκ τούτου, εμφανίζει Post Traumatic Stress Disorder. Τώρα δε, που οι συγκυρίες τον έφεραν στη θέση του γαμιά (έχει την τύχη να τον θεωρούν άλλοι λαοί ανώτερο και να πηγαίνουν στη χώρα του για μια καλύτερη τύχη), βρίσκει σαν βλάχαρος και ζώο που είναι, την ευκαιρία να κακοποιήσει κι αυτός. Να βγάλει το άχτι αιώνων, να ξεσπάσει. ----------------- The only unbearable thing is that nothing is unbearable. | |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #51044 από LinaX στις 12 Δεκεμβρίου 2008, 12:55πμ
μέλος από: 8/12/2008 μηνύματα: 17 0 |
Συμφωνώ απόλυτα με WM, με εξαίρεση το γεγονός οτι ο νεοελληνικός ναζισμός-φασισμός διαφέρει ως προς το εξής σημείο: Ο Έλληνας, λόγω των συμπλεγμάτων κατωτερότητας/ανωτερότητας που τον διακατέχουν ανα τους αιώνες, και παρασυρόμενος απο τον ανίατο και χρόνιο, εθνοκεντρισμό του, μετατρέπεται σε φασιστόμουτρο και ως ναζιστής αντιμετωπίζει και τον ναζιστή. Και όμως υπάρχει ταξικός διαχωρισμός και στους ναζιστές. Βλέπε χαρακτηριστικό παράδειγμα τον καυλόστρατο ΟΥΚα να απαιτεί χαιρετισμό ανωτέρου, απο τον εκάστοτε καυλόμπατσο στον δρόμο. Σε τέτοιες υποθέσεις συναντάμε τον νόμο της ζούγκλας, τον νόμο του ισχυοτέρου κατα κυριολεξία, άλλα μπράτσα βατραχανθρωπος, και άλλα αυτα του ασφαλίτη. Τι να λέμε τώρα. Ωστόσο αξιοσημείωτο είναι πως και στις δύο περιπτώσεις, βαράνε με την ίδια φορά μαλακία. |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #51100 από Utopikos_Stoxas στις 16 Δεκεμβρίου 2008, 1:15πμ
μέλος από: 31/10/2007 μηνύματα: 151 0 |
Οι ρίζες όλων αυτών των ιδεολογιών της φρίκης ανάγονται ιστορικο-πολιτικά στη γέννηση των αμιγώς εθνικών κρατών κατά τον 17ο-18ο αιώνα,στην καλλιέργεια εθνικών συνειδήσεων,εθνικού φαντασιακού και τεχνητών εθνικών ταυτοτήτων.Ποιά ανάγκη ανέδειξε τα εθνικά κράτη;Το πέρασμα από την εποχή της φεουδαρχίας, που είχε παρέλθει οριστικά στην εποχή της εμποριοκρατίας,της ανάδυσης μιας νέας τάξης,της αστικής και της βιομηχανικής επανάστασης μετέπειτα με όλες τις αλλαγές που επέφερε στην παγκόσμια οικονομία. Πριν, η εθνική ταυτότητα δεν είχε και μεγάλο ρόλο στην κατηγοριοποίηση των πολιτών σε συγκεκριμένα σύνολα και στην απόδοση σ' αυτά συγκεκριμένων κοινών χαρακτηριστικών, που αποτελούσαν ιδιοποιό διαφορά απ' άλλα. Ο διαχωρισμός αυτός γινόταν κυρίως βάσει θρησκεύματος και του άρχοντα, στον οποίο ήταν υπήκοος ο κάθε ένας.Οι κοινωνικο-οικονομικές ανακατατάξεις, που έφεραν στο προσκήνιο την αστική τάξη έμελλε να αλλάξουν δραστικά τον ρου της ιστορίας.Το διεθνές κεφάλαιο και η αστική τάξη γρήγορα κατάλαβαν ότι το νέο σύστημα δεν θα μπορούσε να είναι βιώσιμο με τις υπάρχουσες κοινωνικές δομές.Οι χαλαροί συνεκτικοί δεσμοί(θρησκευτικοί πχ) δεν ανταποκρίνονταν στους σκοπούς και τους στόχους της νέας πραγματικότητας. Αυτό που χρειαζόταν ήταν στιβαρή συγκεντρωτική κεντρική εξουσία με σαφή όρια νόμιμης επιβολής της(σύνορα) και μια εθνική ιδεολογία(με όλα τα συνεπακόλουθα) ισχυρό συνεκτικό δεσμό μεταξύ των πολιτών και ταυτισης με την κεντρική κρατική δομή, που λειτουργεί ως φορέας προάσπισης,διαιώνισης και πραγμάτωσης της κυρίαρχης ιδεολογίας. Η οικονομική θεωρία του Άνταμ Σμιθ,η γέννηση του καπιταλισμού και το διεθνές νομισματικό σύστημα αποτελούν την αιτία του προβλήματος. Από τη στιγμή που η απληστία έγινε κυρίαρχη ιδεολογία και πολιτικο-οικονομικό σύστημα η ηθική απαξίωση ήταν προδιαγεγραμμένη για την ανθρωπότητα.Ο καπιταλισμός και δεν τον διαχωρίζω σε κρατικό ( υπαρκτός σοσιαλισμός..και η ΕΣΣΔ μια μορφή καπιταλισμού εφάρμοσε) ή μη αντίκειται στην ίδια τη φύση του ανθρώπου και νομοτελειακά θα καταρρεύσει. Οι εθνικισμοί,οι μεγαλοϊδεατισμοί,οι παραληρηματικές ιδεολογίες(ναζισμός) όσο και αν φέρουν τον μανδύα της φυλής,του αίματος,της κοινής ιστορίας,της καταπίεσης και άλλων μεγαλόσχημων ιδεοληψιών-ανοησιών, έχουν τη ρίζα τους σε μία μόνο λέξη, "απληστία" και όλα τα προηγούμενα αποτελούν αφορμές για να κινητοποιηθεί το εθνικό θυμικό των πολιτών και να ταυτιστούν ψυχικά. Το κεφάλαιο δεν γνωρίζει πατρίδες. Το ελληνικό παράδειγμα άποτελεί τρανή απόδειξη.Ο μικρασιατικός μεγαλοιδεατισμός κατά κύριο λόγο δεν είχε να κάνει με την τιμωρία των τούρκων και μία εκδίκηση για τα όσα υπέστη ο ελληνισμός.Ηταν εθνικός στόχος τον οποίο είχε θέσει η ελληνική αστική τάξη της οποίας τα συμφέροντα υπαγόρευαν την κατάληψη και των δύο πλευρών του αιγαίου,γεγονός που θα έφερνε τον έλεγχο του όλο του εμπορίου στην Ελλάδα(φυσικά θα είχε και την αυτονόητη εδαφική επέκταση του ελληνικού κράτους).. Η ελληνική εθνική συνείδηση άρχισε να διαμορφώνεται με την έλληνική επανάσταση και τη διαμόρφωση του νεο-ελληνικού κράτους.Οι λόγοι έιναι οι ίδιοι περίπου με αυτούς που προαναφέρθηκαν.Αυτή η στρατηγική συνεχίστηκε και κατά τους βαλκανικούς πολέμους και θα συνεχίζεται. Φτιάχτηκε λοιπόν και το αναπόδεικτο και ιστορικά λαθεμένο εφεύρημα της αδιάκοπής ιστορικής συνέχειας των ελλήνων από την αρχαία ελλάδα ως σήμερα..βαφτίστηκε και η Βυζαντινή περίοδος ως ελληνική ιστορία και έχουν γίνει απαράδεκτοι εννοιολογικοί ιστορικοί αναχρονισμοί.Η μεταφορά από τη σημερινή πραγματικότητα εννοιών χρωματισμένων κοινωνικο-πολιτικο-ιδεολογικά κατά τη διαμόρφωση τους, σε άλλες ιστορικά εποχές είναι λανθασμένη και ιστορικά άτοπη...πχ άλλη σημασία έχει "το πας μη έλλην βάρβαρος" στην αρχαία Ελλάδα από αυτήν που θέλει να δώσει η εγχώρια ακροδεξιά φιλολογία..λέξεις όπως Ελλάδα,έλληνες δεν έχουν το εννοιολογικό,ιδεολογικό,συναισθηματικό,ιστορικό και κυριολεκτικό φορτίο που εμείς τις αποδίδουμε σήμερα.. η καπηλεία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας και οι αυθαίρετες ερμηνείες προς όφελος όποιων σκοπών δεν έχει όριο.. Ακόμη και στα χρόνια του Ρήγα,που οραματιζόταν ενιαία βαλκάνια με τους λαούς να ζουν αρμονικά, αφού αποτινάξουν την οθωμανική κατοχή(δεν λογάριασε τους τοπικούς εθνικισμούς και φυσικά το πλήρωσε με τη ζωή του)ο διαχωρισμός των κατοίκων κατά κύριο λόγω γινόταν βάσει θρησκείας...και μια παρατήρηση για το προηγούμενο post με το οποίο συμφωνώ γενικά..ο διαχωρισμός μεταξύ μπατσου και οϋκά δεν είναι ταξικός αλλά ιεραρχικός....ξέρω ότι αρκετοί θα διαφωνήσετε και το σέβομαι... |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #51102 από bigblue στις 16 Δεκεμβρίου 2008, 1:17μμ
μέλος από: 31/10/2007 μηνύματα: 63 0 |
χτες βραδυνο δελτιο ειδησεων στην ερτ 1 ομαδα ρωσων ανηλικων νεοναζι σκοτωσαν μεταναστες με την αιτιολογια οτι "τους κλεβουν τις δουλειες"..και οταν τους απαγγελθηκε η ποινη τους γελαγαν θλιβερες καταστασεις απο θλιβερους ανθρωπους |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #51103 από johnoagrios στις 16 Δεκεμβρίου 2008, 1:24μμ
μέλος από: 23/9/2008 μηνύματα: 84 0 |
Πλεον η αστυνομια ειναι μια παραστρατιωτικη οργανωση....Οσο για τις μορφες του καπιταλισμου κατα τη γνωμη μου ο ακρατος και ασυδωτος καπιταλισμος επηλθε με τη Θατσερ...Απο τοτε ξεκινησε η ακομα πιο μεγαλη απληστια του καπιταλισμου και να που ειμαστε... |
προφίλάλλα... |
Μήνυμα #51137 από Utopikos_Stoxas στις 18 Δεκεμβρίου 2008, 11:49πμ
μέλος από: 31/10/2007 μηνύματα: 151 0 |
θλίψη για την ανθρώπινη κτηνωδία...ένα πάγωμα και μούδιασμα μπροστά στη βαναυσότητα..θα παραθέσω ξανά μερικούς ισπανικούς στίχους... Το φόβο δεν τον αγαπώ και ούτε τον θέλω για το μέλλον. Για το παρόν δεν τον θέλω ούτε σαν θύμηση. Πόσο μ' αρέσει το χαμόγελο ενός παιδιού δίπλα στη θάλασσα με τα μάτια του να μοιάζουν σαν μπουκέτο ανθισμένο. Κι αν το τραγούδι μου είναι λυπημένο, είναι γιατί το φόβο δεν μπορώ να διώξω από τα δύστυχα μου μάτια... Κανένας άνθρωπος να μη ζει με το φόβο...δεν υπάρχουν λαθρομετανάστες,καμιά ανθρώπινη ζωή δεν είναι λαθραία..καμιά ανθρώπινη ζωή δεν έχει μεγαλύτερη αξία απ' άλλη..όσο υπάρχουν μάνες με παιδιά στην αγκαλιά να κοιτούν με τρόμο και απόγνωση λιμενικούς,συνοριοφύλακες και κάθε είδους κρατικούς ράμπο, η φωνή μας δεν πρέπει να σωπάσει..όσο υπάρχει το αίσχος της Πάτρας θα πρέπει να ντρεπόμαστε που αποκαλούμαστε άνθρωποι. Κι όμως άλλος ένας συνάνθρωπος μας θα πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να ξεπεράσει το φόβο. Αυγουστίνος Δημητρίου, ο φοιτητής από την Κύπρο, που ξυλοκοπήθηκε ανηλεώς χωρίς λόγο πριν δύο χρόνια στη θεσ/κη από αστυνομικούς.Για μια ακόμη φορά οι ποινές ήταν εξαγοράσιμες και οι υπαίτιοι αφέθηκαν ελεύθεροι.Ο νέος αυτός υποφέρει από μετατραυματικό σοκ και μετα δύο χρόνια σπάνια βγαίνει από το σπίτι του ενώ δεν θέλει να δει ποτέ ξανά τη θεσ/κη........... Εικόνες βαρβαρότητας,παρακμής,απαξίωσης των πάντων...κάποιοι όμως εξακολουθούν να συγκινούνται από την ποίηση της ζωής,από ένα ζεστό χειροκρότημα στα νέα ζωντανά παιδιά, που δίνουν πνοή στους γκρίζους δρόμους...κάποιοι ιδεαλιστές, ρομαντικοί...γιατί η ορμή δεν ξεθύμανε όπως πίστεψαν ή ήλπιζαν πολλοί..οι δρόμοι γεμίζουν ακόμη..το μήνυμα μεταλαμπαδεύθηκε σ' όλο τον κόσμο, όσο κι αν εδώ θέλουν να υποβαθμίσουν τη σημασία του. Η νεολαία της Ευρώπης είναι σε αναβρασμό. Εκδηλώσεις αλληλεγγύης έρχονται από όλες τις γωνιές του κόσμου....τελευταία μεταδόθηκε και το ακόλουθο :" Aλληλεγγύη στους εξεγερμένους της Ελλάδας, Ο.Οvidal Magistero Zapatista, Mexico"......στεκόμαστε απέναντι στη μαυρίλα,στην ηθική απαξίωση,στο φόβο, στο σκοταδισμό, στην αποχαύνωση της tv και του καναπέ,στο νεοελληνικό ωχαδερφισμό, στην αγένεια....σ' όλα όσα μας θλίβουν.. Όσο για την Θάτσερ, john έχεις απόλυτο δίκιο. Θιασώτης του άκρατου νεοφιλελευθερισμού της ευημερίας των αριθμών και όχι των πολιτών, έμεινε στην ιστορία ως μια στυγνή, ανάλγητη πολιτική προσωπικότητα. Αυτή και το alter ego της από την αντίπερα όχθη του Αντλαντικού (Ρέηγκαν) καταδίκασαν ολόκληρες κοινωνικές ομάδες στην εξαθλίωση και την περιθωριοποίηση. Ο καπιταλισμός στην πιο άγρια και απάνθρωπη εκδοχή του,πολλές κοινωνικές κατακτήσεις σαρώθηκαν προς το συμφέρον των βιομηχάνων και της ανόδου των δεικτών της οικονομίας. Η φορολογία μειώθηκε στο ελάχιστο γι' αυτούς και ψηφίστηκαν αντεργατικοί νόμοι για τη "βελτίωση" του επενδυτικού κλίματος. Όμως η Θάτσερ ήταν αυτή που αποδόμησε τον κοινωνικό ιστό μιας ολόκληρης χώρας, έστρεψε τη μια κοινωνική ομάδα κατά της άλλης και στην ουσία διέρρηξε την κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη.Επέφερε με την πολιτική της και την προπαγάνδα πλήρη στροφή προς την ιδεολογία της ιδιώτευσης και του ατομικισμού,έκανε το παν για να καθυποτάξει την κοινωνική συνείδηση του κόσμου. Πίστευε μόνο στην ιδιωτική πρωτοβουλία και ότι ο κρατικός προστατευτισμός και οι νόμοι που διαφυλάσσουν τα δικαώματα των εργαζομένων αποτελούν ανάχωμα στην πρόοδο.Απάνθρωπη και σκληρή, ως προσωπικότητα, αποκαλούσε "παράσιτα",άχρηστους, και τεμπέληδες όσους άνεργους ζούσαν από την πρόνοια και ότι αν είχαν διάθεση να δουλέψουν δουλειές υπήρχαν. Η Βρετανική οικονομία αναπτερώθηκε αλλά προς όφελος ποιων..το 1/3 των κατίκων καταδικάστηκε να ζει κάτω από το όριο της φτώχειας,δημιουργήθηκαν τεράστιες κοινωνικές ανισότητες,εργασιακή ανασφάλεια και εκδηλώθηκαν κοινωνικές εκρήξεις, όπως αυτή στο Brixton στο Λονδίνο. Ενεπλάκη σ' ένα βρώμικο πόλεμο στην άλλη άκρη του Ατλαντικού ( Νήσοι Φώκλαντς - Αργεντινή) όπου η έκβαση του αποτέλεσε προσωπικό της στοίχημα και θέμα γοήτρου ανεξαρτήτως απωλειών (έντονο νεο-αποικιακό πνεύμα). Δεν έδειξε την στοιχειώδη μεγαλοψυχία απέναντι στον Μπόμπυ Σαντς και τους συντρόφους του - καταδικασμένα μέλη του IRA -, οι οποίοι έγκλειστοι υπό άθλιες συνθήκες στις Βρετανικές φυλακές έκαναν απεργία πεινας. Δεν έδειξε ίχνος ανθρωπιάς και έμεινε αμετακίνητη, όταν ένας ένας έλιωναν και πέθαιναν (ένα φριχτό θάνατο) παρα τις συνεχείς διεθνείς εκκλήσεις να αμνηστευτούν. Αυτό για το οποίο θα τη θυμούνται όλοι όμως είναι ότι συνέτριψε τη δεκαετία του 80' το εργατικό κίνημα και το συνδικαλισμό στην Αγγλία και ποδοπάτησε την αξιοπρέπεια χιλιάδων εργαζομένων.Το συνδικάτο των ανθρακορύχων ήταν ένα από τα πιο ισχυρά σωματεία στον κόσμο με εκατοντάδες χιλιάδες μέλη. Ήρθε σε σύγκρουση με την πολιτική της Θάτσερ, η οποία για μια φορά ακόμη έδιξε το άτεγκτο του χαρακτήρα της. Εφάρμοσε την πολιτική του "ή αυτοί ή εγώ"..στόχος της μακροπρόθεσμος ήταν η συντριβή κάθε μορφής λαικής αντίστασης. Επιστράτευσε ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας,απεργοσπάστες τρομοκρατούσε με σκοπό να λυγίσει τους απεργούς, που έκαναν απεργία για πάνω από ένα χρόνο!!! Επικρατούσε στη Βρεατανία χάος,η οικονομία έφτασε στα όρια της αλλά η Θάτσερ δεν έκανε πίσω για κανένα κόστος. Οι απεργοί και οικογένειες τους έφτασαν στα όρια της ανέχειας αλλά δεν πρόδωσαν τον αγώνα τους.Τα σωματεία οργάνωσαν συσσίτια, έκαναν εράνους και επιδείχθηκε μια μεγάλη κοινωνική αλληλεγγύη.Πολλοί απεργοί αναγκάστηκαν από το βάρος της εξαθλίωσης και βλέποντας τα παιδιά τους να μην έχουν να φάνε να μπουν στα λεωφορεία, που μετέφεραν απεργοσπάστες με συνοδεία αστυνομίας στις μονάδες παραγωγής.... με σκυφτό κεφάλι και άλλοι κλαιγοντας, όταν στην είσοδο έβλεπαν τους συντροφους τους να μάχονται να μην μπουν τα λεωφορεία μέσα....φυσικά η Θάτσερ επικράτησε...και κάπου εκεί τελείωσε και το εργατικό κίνημα στην Αγγλία... Όλα είναι σχετικά...όλα αποτελούν μια αλυσίδα γεγονότων και εξελίξεων που οδηγούν στη σημερινή κατάσταση..το παρελθόν διδάσκει πολλά...οι ομοιότητες με το σήμερα είναι αξιοπρόσεκτες...δεν υπάρχει τίποτα το χειρότερο από το να τσαλαπατιέται η αξιοπρέπεια ενός εργαζόμενου και δη οικογενειάρχη...όχι στο φόβο....συνειδητοποίηση και αγώνας..η ζωή δεν είναι καριέρα μόνο..υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα που μας ξεπερνούν...... Σας εύχομαι όλους/ες Καλά Χριστούγεννα ..να περάσετε καλά..να είστε καλά...υγεία πάνω απ' όλα, αγάπη και πάλι αγάπη,ιδίως για όσους την έχουν ανάγκη αυτές τις μέρες..τίποτε άλλο...c ya.....:))) |
προφίλάλλα... |