☣ 3/8/2019 5:47:00 μμ
Οι 3 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ
Απ'όλες τις επιχειρηματικές ιδέες της χρονιάς που πέρασε, επιλέξαμε τις τρεις χειρότερες έβερ. Τα προϊόντα που σχεδιάστηκαν απέτυχαν τόσο, που δε βγήκαν ποτέ στην παραγωγή.
1. Το αποσμητικό με άρωμα ψαριού
Εταιρεία που εκλιπαρεί να μην αποκαλυφθεί το όνομά της, οργάνωσε μήτινγκ και προτάθηκε το οργανικό αποσμητικό με άρωμα ψαριού. Η ιδέα ήταν η προσέλκυση οικολόγων και φίλων του περιβάλλοντος. Ακυρώθηκε στα πρώτα στάδια δοκιμών για προφανείς λόγους.
2. Η μπάρα σοκολάτας "Αλεσμένα" της εταιρείας του Π. Κάκα.
Επειδή μπάρες σοκολάτας υπάρχουν ήδη πολλές, η εταιρεία του Π. Κάκα επιχείρησε να δώσει μια χιουμοριστική νότα στο προϊόν της, όμως δεν πέτυχε.
3. Η ταινία μικρού μήκους "Οι διακοπές του δέσποτα"
Μια φιλόδοξη απόπειρα να προσεγγίσουν το δύσκολο ακροατήριο παρουσιάζοντας τις ιδιωτικές στιγμές του μέσου δέσποτα το καλοκαίρι. Ποικίλες αντιδράσεις απέτρεψαν το εγχείρημα και τελικά μποξ όφφις μηδέν.
Για να γράψεις σχόλιο στο άρθρο πρέπει να είσαι μέλος του site και να έχεις κάνει login.