ftou.gr - Best Served Ice Cold (AntiCommunity)
Έκδοση: Σάββατο, 3 Αυγούστου 2019

Οι 3 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ

Από Lilla

ΓιαλαντζίΑπ'όλες τις επιχειρηματικές ιδέες της χρονιάς που πέρασε, επιλέξαμε τις τρεις χειρότερες έβερ. Τα προϊόντα που σχεδιάστηκαν απέτυχαν τόσο, που δε βγήκαν ποτέ στην παραγωγή.


1. Το αποσμητικό με άρωμα ψαριού


Αποσμητικό με άρωμα ψαριού

Εταιρεία που εκλιπαρεί να μην αποκαλυφθεί το όνομά της, οργάνωσε μήτινγκ και προτάθηκε το οργανικό αποσμητικό με άρωμα ψαριού. Η ιδέα ήταν η προσέλκυση οικολόγων και φίλων του περιβάλλοντος. Ακυρώθηκε στα πρώτα στάδια δοκιμών για προφανείς λόγους.


2. Η μπάρα σοκολάτας "Αλεσμένα" της εταιρείας του Π. Κάκα.


Κάκα Αλεσμένα

Επειδή μπάρες σοκολάτας υπάρχουν ήδη πολλές, η εταιρεία του Π. Κάκα επιχείρησε να δώσει μια χιουμοριστική νότα στο προϊόν της, όμως δεν πέτυχε.


3. Η ταινία μικρού μήκους "Οι διακοπές του δέσποτα"


Οι διακοπές του δέσποτα

Μια φιλόδοξη απόπειρα να προσεγγίσουν το δύσκολο ακροατήριο παρουσιάζοντας τις ιδιωτικές στιγμές του μέσου δέσποτα το καλοκαίρι. Ποικίλες αντιδράσεις απέτρεψαν το εγχείρημα και τελικά μποξ όφφις μηδέν.