☣ 4/1/2003 8:23:00 πμ
Γείωση αέρος - εδάφους
Για μια ακόμα φορά δίνουμε τα φώτα μας στην επιστημονική κοινότητα. Η πολλά υποσχόμενη νέα επαναστατική μέθοδος που περιγράφουμε σήμερα, κατασκευάστηκε 100 % από άτομα του ftou.gr και βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο.
Για να δώσομε ένα γενικό επιστημονικό ορισμό της γειώσεως στον ηλεκτρισμό, θα την περιγράψομε ως τη διοχέτευση του ηλεκτρικού ρεύματος στη γη. Με βάση τις έρευνες, η γη έχει μηδενικό δυναμικό και ως εκ τούτου έχει την τάση να έλκει τα φορτία απο οποιαδήποτε περιοχή έχει υψηλότερο του μηδενός ηλεκτρικό δυναμικό.
Στην καθομιλουμένη η έννοια της γειώσεως έχει εκφυλιστεί και μεταφορικά συνδέθηκε με τη γραφή: "Πήγα να ρίξω το γκομενάκι αλλά έφαγα γείωση" ή "Σου μίλαγα, αλλά εσύ με γείωσες". Εδώ εξετάζουμε τη γείωση αυτή καθεαυτή ως μέθοδο της φυσικής.
Στην πράξη παρατηρήστε τους κεραυνούς: Απεγνωσμένα τα γιγαντιαία αποθέματα ηλεκτρικού φορτίου επιζητούν να γειωθούν. Το αλεξικέραυνο επιτελεί αυτή την εργασία: Γειώνει το ρεύμα με ασφάλεια. Το ένα άκρο είναι τοποθετημένο ψηλά, προορισμένο να έλθει σε επαφή με τον κεραυνό, ενώ το άλλο άκρο είναι χωμένο στη γη βαθιά για να τον διοχετεύσει εκεί.
Το ερώτημα που γεννάται είναι: Πώς μπορούμε να γειώσομε ένα ιπτάμενο αντικείμενο; Σαφώς η ανάγκη μιας τέτοιας γειώσεως είναι μεγάλη. Τα αεροπλάνα, για παράδειγμα, είναι ευάλωτα στους κεραυνούς. Εάν εγκαταστήσομε αλεξικέραυνο στα αεροπλάνα, το μόνο πρόβλημά μας είναι πώς θα το γειώσομε. Στο σημείο τούτο υπεισέρχεται το ftou.gr και προτείνει μια νέα επαναστατική μέθοδο:
ΤΗ NEA
ΓΕΙΩΣΗ ΑΕΡΟΣ - ΕΔΑΦΟΥΣ
Το σύστημα της γειώσεως αέρος - εδάφους αποτελείται:
- από μια περιστρεφόμενη βάση τύπου "βίντσι" που βρίσκεται στο αεροσκάφος, στο κάτω μέρος αυτού.
- από συρματόσχοινο διαμέτρου όχι μεγαλύτερης των τριών εκατοστών και μήκους 6 χιλιομέτρων δηλ. περίπου 20.000 ποδιών. Τόσο είναι και το ύψος μέχρι το οποίο το αεροσκάφος βρίσκεται συνήθως σε καταιγίδα.
- Από ένα σιδερένιο όγκο βάρους 70 κιλών, ο οποίος εφαρμόζεται στο άλλο άκρο του συρματόσχοινου και θα έρχεται σε "επαφή" με το έδαφος. Στην πράξη θα βρίσκεται περίπου ένα μέτρο ψηλότερα από την επιφάνεια του εδάφους, αρκετό για να γειώσει τον κεραυνό και ικανό για να μην επιβραδύνει λόγω της τριβής το αεροπλάνο ή να μη δημιουργεί προβλήματα.
Η χρήση της γειώσεως αέρος - εδάφους θα γίνεται στις θαλάσσιες περιοχές ή σε περιοχές σχετικά σταθερού υψομέτρου σε μεγάλη ακτίνα, όπως μια έρημος. Η επαναστατική πατέντα της γειώσεως θα λειτουργεί μέσω υπερσύγχρονου υπολογιστή ο οποίος αναλόγως με το ρυθμό ανόδου/καθόδου του αεροσκάφους, θα ελευθερώνει κατάλληλο μήκος συρματόσχοινου.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το δοκίμιο αυτό ενδεχομένως να πυροδοτήσει χαζομάρες του τύπου:
- Πώς πέθανε ο τελευταίος Πόντιος περπατητής;
- Έφαγε μια γείωση αέρος - εδάφους κατακέφαλα
Σχόλια:
ΜΙλάμε ότι το έχω κιόλας προτείνει σε όσες αεροπορικές εταιρείες συνεργάζομαι!!!
ΕΥΓΕ...πάντα άξιος!
Ωχ! Αου! Φτου, γμτ!
KATAPLHKTIKO! To dokimasa sto idwtiko mou jet kai twra pleon den fovamai tous keravnous!Evge Ftou.gr
Τι λες?Πως και δεν το είχαμε σκεφτεί?Τελικά το ftou.gr πρωτοπορεί με καινούργιες ιδέες και θεωρίες!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Από τα βάθη του εργαστηρίου σας ευχαριστώ για τις επευφημίες. Τα πρώτα πειράματα είναι εντυπωσιακά και ετοιμάζουμε την ευρεία προώθηση.
Προς παγκόσμιο μαμιά: Πατούρα και λίγο ρε παιδί μου...
Εχω να κάνω μελέτη στο σχολείο. Θα πάρω μερικές από τις "εξαίρετες" ιδέες σας και...
The best........!!!!!
Για να γράψεις σχόλιο στο άρθρο πρέπει να είσαι μέλος του site και να έχεις κάνει login.