Απελπισμένος...(σχετικά)
Μήνυμα #127688 από member102 στις 29 Μαΐου 2014, 1:18πμ
μέλος από: 29/5/2014 μηνύματα: 3 0 |
Καλησπέρα σε όλη τη παρέα του ftou.gr, :) Είμαι 19 ετών, φοιτητής πανεπιστημιου και ερωτευμένος εδώ και αρκετό καιρό με μια συμμαθήτρια στο λύκειο που αποφοίτησα πέρσυ (είναι ένα έτος μικρότερη και τώρα δίνει εξετάσεις). Έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να την βρω και να της μιλήσω στο σχολείο (εγώ τώρα ως εξοσχολικός, περσυνός απόφοιτος) αλλα δεν τα έχω καταφέρει. Έτσι, ήρθα σε επικοινωνία με μια φίλη της, και όπως το έφερε η κουβέντα(με θυμόταν από πέρσυ) της ζητησα να δωσει τον αριθμό μου στην κοπέλα και να μου τηλεφωνησει οποτε μπορέσει (ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΜΟΥ το ξέρω δυστυχώς...) . Το έκανα όχι λογο δειλίας, αλλά σεβόμενος την χρονιά που διανύει και μη γνωρίζοντας το σχολικό της πρόγραμμα. Φυσικα ειμαι σίγουρος πως αυτό δεν φάνηκε ισα ισα που φάνηκα δειλός και να μην ενδιαφέρομαι αρκετά. Είπε λοιπον οτι θα της το δώσει. Πάει λίγος καιρος και δεν έχω λάβει τηλεφώνημα. Να πω πως δεν θέλω παρε-δωσε με facebook γιατι αν μιλησω με την κοπελα απο εκει δεν θα καταφερω τιποτα, καθως ειναι εμφανισιμη και ειμαι βεβαιος πως οι προτασεις γαμου πεφτουν βροχή. Να πω πως ειμαι αρκετά εμφανισιμος (ετσι μου λενε τουλαχιστον) και με εχουν φλερτάρει κοπέλες. Οπότε δεν πιστευω οτι εχω καποιο προβλημα απο αποψη εμφάνισης. Εδώ ειναι που θελω την συμβουλή σας... τι να κανω ακριβώς? Δεν αντεχω αλλο να περιμενω τηλεφωνο γιατι δεν ξερω αν οντως της το εδωσε ή το πιθανοτερο θα προτιμουσε να κανω εγω την 1η κινηση.. Από την άλλη, αν και προτιμω να της μιλησω κατ'ιδιαν, οπως ειπα δεν εχω καταφερι να την βρω. Ως επιλογη σκεφτομαι να μιλησω ξανα με τη φιλη της, αφου τελειωσουν οι εξετασεις, και να της ζητησω, επειτα απο καποιοα κουβεντα, να μου δωσει η ιδια το τηλεφωνο της να της τηλεφωνησω εγώ.. (αν και δεν μου αρεσει να υπαρχουν "μεσαζοντες"). Κακες επιλογες λοιπον και εντονος προβληματισμος... τι προτεινετε εσεις? Σας ευχαριστώ για την βοήθειά σας και την εκτιμώ!! :) Σημείωση mod