Μήνυμα στις 6/12/2019 στις 12:25 @Sex
Χλαμύδια , μύκητες κλπ. Πιστεύω τα έχω αποφύγει καθώς θα εμφανιζόντουσαν εάν υπήρχαν. Θα κλείσω ραντεβού για Aids και ηπατίτιδες
Πήγαινε στο θέμα: Φοβάμαι μήπως κόλλησα
Μήνυμα στις 29/11/2019 στις 11:17 @Sex
Καλησπέρα . Είμαι φοιτητής στο πρώτο έτος , και πρόσφατα από κοινή παρέα φίλων γνώρισα μια κοπέλα . Εκείνη τότε ήταν σε σχέση και εγώ είχα χωρίσει πρόσφατα. Τελευταία λοιπόν και αυτή η κοπέλα χώρισε και βρεθήκαμε αρκετά κοντά . Ενώ δεν έχουμε πει κάτι για σχέση βγαίνουμε , μιλάμε , φασωνομαστε κλπ. Εχθές καθώς ξεκινήσαμε σπίτι μου να κάνουμε σεξ , μου είπε ότι με τον πρώην της που τα είχανε 3 χρόνια είχε συνηθίσει να το κάνει χωρίς προφυλακτικό , έτσι το έβγαλα . Το ίδιο βράδυ το κάναμε ξανά αλλά αυτή την φορά με προφυλακτικό . Σήμερα το πρωί άρχισα να το σκέφτομαι και χωρίς να της το πω έχω τρομερό άγχος μήπως κόλλησα κάποιο σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα . Ξέρετε σε πόσο καιρό θα εκδηλωθεί ; Θέλω να κάνω εξετάσεις γτ πράγματα έχω φοβηθεί πάρα πολύ απλά δεν ξέρω άμα είναι πολύ νωρίς ακόμη . Πήγαινε στο θέμα: Φοβάμαι μήπως κόλλησα
Μήνυμα στις 20/6/2019 στις 08:22 @Sex
καλησπέρα παιδιά , είμαι 18 χρόνων και εχθές πήγαμε να ολοκληρωσουμε με την κοπέλα μου , όμως οταν πήγα να "εισχωρήσω" το πεος μου στο αιδοίο της δεν έμπαινε με τίποτα ..προσπαθήσαμε καθε πιθανή στάση αλλα τίποτα , γλιστρούσε και δεν έμπαινε σαν να μην το δεχότανε η μήτρα της .. σε κάποια στιγμή με έπιασε και εμενα η απελπισία μου και σταμάτησα να είμαι σε στύση .. εδω να πω οτι και οι 2 μας είμαστε "παρθένοι" .
Πήγαινε στο θέμα: Πρώτη φορά με πλήρη αποτυχία
Μήνυμα στις 12/3/2018 στις 18:10 @Κλάψιμο