Μήνυμα στις 29/5/2014 στις 23:02 @Sex
Καλύτερα να τις πάρεις με την κουρευτική μηχανή, δηλαδή να τις κοντύνεις. Όχι ξυράφι!
Πήγαινε στο θέμα: ξυρισμα στο πεος
Μήνυμα στις 29/5/2014 στις 21:44 @Κλάψιμο
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου! ΝΟμιζω εγραψα παραπάνω οτι εχω δοκιμασει στο παρελθόν να περασω απο το σχολειο αλλα επειδή εχουμε 2 εισόδους δεν την πέτυχα ποτέ...επισης ενιωθα λίγο περιεργα και άβολα να περιμενω κοντα στην εισοδο... την δοκιμάσα λοιπόν την πρότασή σου, αλλά νιωθω ακομη πιο άβολα να την ξαναερφαρμόσω και αν αναλογιστώ το ποσοστό επιτυχίας μου τότε... δεν ελπίζω :P Έχεις καμια άλλη πρόταση? Οσο για το αν εχει αγορι, οπως ειπα η κοπέλα παραειναι εμφανίσιμη... οπότε δεν ξέρω κατα ποσο είναι ελευθερη.. εκτός αν τους αλλαζει σαν τα πουκαμισα, που ελπιζω οχι! Πήγαινε στο θέμα: Απελπισμένος...(σχετικά)
Μήνυμα στις 29/5/2014 στις 01:18 @Κλάψιμο
Καλησπέρα σε όλη τη παρέα του ftou.gr, :) Είμαι 19 ετών, φοιτητής πανεπιστημιου και ερωτευμένος εδώ και αρκετό καιρό με μια συμμαθήτρια στο λύκειο που αποφοίτησα πέρσυ (είναι ένα έτος μικρότερη και τώρα δίνει εξετάσεις). Έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να την βρω και να της μιλήσω στο σχολείο (εγώ τώρα ως εξοσχολικός, περσυνός απόφοιτος) αλλα δεν τα έχω καταφέρει. Έτσι, ήρθα σε επικοινωνία με μια φίλη της, και όπως το έφερε η κουβέντα(με θυμόταν από πέρσυ) της ζητησα να δωσει τον αριθμό μου στην κοπέλα και να μου τηλεφωνησει οποτε μπορέσει (ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΜΟΥ το ξέρω δυστυχώς...) . Το έκανα όχι λογο δειλίας, αλλά σεβόμενος την χρονιά που διανύει και μη γνωρίζοντας το σχολικό της πρόγραμμα. Φυσικα ειμαι σίγουρος πως αυτό δεν φάνηκε ισα ισα που φάνηκα δειλός και να μην ενδιαφέρομαι αρκετά. Είπε λοιπον οτι θα της το δώσει. Πάει λίγος καιρος και δεν έχω λάβει τηλεφώνημα. Να πω πως δεν θέλω παρε-δωσε με facebook γιατι αν μιλησω με την κοπελα απο εκει δεν θα καταφερω τιποτα, καθως ειναι εμφανισιμη και ειμαι βεβαιος πως οι προτασεις γαμου πεφτουν βροχή. Να πω πως ειμαι αρκετά εμφανισιμος (ετσι μου λενε τουλαχιστον) και μ