Μήνυμα στις 16/1/2014 στις 23:12 @Sex
eimai 15 xronvn 16 ek peos ( pos boro na to megaloso oi axiseis pou brisko sto intenern kanoun doulia) ligo xodros den fenete pos eimai kai poli xodros eimai 177 me opos mou einai kapies files/filoi kai gomenes exo omorfh kai glekia ftsa pou ebneei ebistoshnh eseis koritsia ti theorite gia thn perigrafh pou sas edosa tha kanate pote kati mazi mou me exei gemish anasfalia kati pou mou eipai mia poutana plz help exo gemithe sthn anasfalia Πήγαινε στο θέμα: plz help me
Μήνυμα στις 16/1/2014 στις 22:36 @Θ. Κλημεντίνη
file thelo na se sebasto alla den mas sebete o upologistis mou giati den girizei sta elinika tora beno sto thema thn kopelas pigene kai pestou semna pada pos sou aresei na iste monoi sas meta to sizitate fadazome pos tha thelei na ta fiaxei mazi sou ama boihthisa patiste kamia apodekth
Πήγαινε στο θέμα: Θελω αγορι
Μήνυμα στις 16/1/2014 στις 22:31 @Sex
me eixai kalesh h kopela mou na pao spiti ths na fame eixame epetio 2 minon (giati giortazoume tetious epetious den xero kai to kanoun kai polu) ekei pou filoumastan eixame erethisti kai oi duo dsithikame kai arxisame na filiomaste gimni meta bika ponese ligo otan ida to ema den aidiasa eixa teliosei fisika apla etrexe ligo ema tipota tragiko apla eprepe na alaxoume sedonia kai ola kala meta
Πήγαινε στο θέμα: Απαντηστε μου σας παρακαλω!
Μήνυμα στις 16/1/2014 στις 22:17 @Sex
apla alazeis sedonia kai to emati se pirazei to agorisou den tha to sixathi exo kanei erota me parthena kai tixenh na xero ligo parapano apo sena ti se fobizei mipos se boithiso ego
Πήγαινε στο θέμα: Απαντηστε μου σας παρακαλω!
Μήνυμα στις 16/1/2014 στις 22:13 @Κλάψιμο
teties filou kalutera na mhn tous theoris filou opos eipai enas kalos fulos filos einai autos pou se sevete xoris na zita adalgma ara xegrapse thn kai oti einai dimofhlhs den simenh pos einai omorfi apla simenei pos einai xekolo ama gineis kai esu tha se goustaroun kai esena tora ama thes na gineis poutana gia na kauloneis ta agoria eisai ilithia pada filika ego
Πήγαινε στο θέμα: ζηλευω την κολλητη μου
Μήνυμα στις 16/1/2014 στις 22:08 @Sex
auou einai ebiros aston na bgali to fidi apo thn trupa (sth prokimenh peristash ginete to aditheto) ama eisai tou love story fonaxe ton gia na perasete mazi to bradu anapse kanena keri kai arxiste na filieste na xouftoneste kai ta ala tha rthou mona tous thimisou kai kati teleuteo prin bei na se exei erethisei oste na min ponesei toso polu h proth fora tha poneshs meta tha sou aresei kai meta me profilaxeis kai epudi einai h proth sou fora na frodisei na einai kati romadiko elpizo na se boithisa kapos Πήγαινε στο θέμα: Απαντηστε μου σας παρακαλω!
Μήνυμα στις 16/1/2014 στις 21:57 @Θ. Κλημεντίνη
kita ta agoria opos ipa eimaste telio xazoi skeftomaste me to kato kefali ligo omorfh na eisai kai na mas thn pesete esus sas exoume eroteuth esus pali ama ena agori den sas kani koukou apo thn arxi to exete meta grameno kai to tapinnete
Πήγαινε στο θέμα: Θελω αγορι
Μήνυμα στις 16/1/2014 στις 21:38 @Θ. Κλημεντίνη
eimai agori kai xero kapia pragmata giati olla ta agoria eimaste blakes kai skeutomaste me to kati kefali boro na se boithiso ama pas kai tou peis oti ton skeutese kai ton agapas kai thelete na ta fiaxete tha sou pei nai ama drepese kane kapos alios thn kinisei ligo pio semna ama thes peritero apadisei here kai na po kati sthn apo pano arxika ola ta agoria 12- 45 eimaste sxedon olo idi kai oi pio dropali foboumaste ton xlebasmo xai thn xulopita kalu tixh ama bohthisa apodekth Πήγαινε στο θέμα: Θελω αγορι |