Μήνυμα στις 22/10/2012 στις 22:30 @Sex
Nτάξει δεν είμαι και τοσο άσχετος!:p Εχω κάνει δοκιμή με 6-7.Σε όοολα το ιδιο. Πήγαινε στο θέμα: Xρεάζομαι Xl προφυλακτικά?
Μήνυμα στις 22/10/2012 στις 17:08 @Sex
Γεια σας παιδια,ευχαριστω για τις απαντησεις. Δε ξερω τι κανω λαθος.Το φοραω κανονικα στο κεφαλι αλλα απο κει και περα φρακαρει.Κι αν το πιεσω πολυ εκτος του οτι ποναει πολυ,χανεται και η στυση μαζι. Παντελη,διαβασα αυτο που ειπες για τα durex,oντως ισχυει,απλα ειδα απο αλλη εταιρεια οτι εχουν και πιο μεγαλα σε παχος απο το xl αυτης της μαρκας. Να πω οτι το πεος μου στο γυρω γυρω σε πληρη στυση ειναι 14 και κατι ψιλα(14,2 καπου εκει). Απ οτι διαβαζω στο ιντερνετ ειναι πανω απ το μεσο ορο,αλλα ειναι αρκετο για να πρεπει να παρω αλλα προφυλακτικα,πιο μεγαλα?Η με τοσο περιμετρο θα πρεπει να μαθω να χωραω στα κανονικα?Επισης,υπαρχει περιπτωση να με δυσκολευει η μαρκα?Δηλαδη με ενα κανονικο αλλης μαρκας να χωραει κανονικα? Συγγνωμη για το μεγαλο κειμενο:| Πήγαινε στο θέμα: Xρεάζομαι Xl προφυλακτικά?
Μήνυμα στις 22/10/2012 στις 13:53 @Sex