Μήνυμα στις 26/8/2011 στις 07:15 @Sex
egw eimai me enan anthrwpo pou ton agapw alla sto thema sex...den to exei katholou,panta me profylaxtiko.phga me enan filo mias ksaderfis mou pou gnwrisa otan eixa paei diakopes monh mou kai epeidh mou aresei apisteyta to xysimo mesa ston kolpo mou ton afhsa na xysei ekei polles fores pou vrethikame, kai htan oi pio kaytes hdonikes synarpastikes nyxtes ths zwhs mou.to kaname 5 nyxtes.den eixa ksananoiwsei toso apeleytherwmwnh kai toso gynaika,toso sexy.omws emeina egkyos apo ayton ,kathws me ton filo mou panta thelei kai to kanoume me kapota.kati pou me ksenerwnei,to paidi htan sigoura tou paidarou tou allou.den mporousa na ton xasw ton filo mou kai tou eipa oti perimenw to paidi tou,psemmata dhladh.tou eipa oti to profylaktiko eixe spasei kapoies fores kai to pistepse.ti na elega?as me eftiaxne,opws thelw na ftiaxnomai.ayto vevaia den to epediwksa.twra o gios mou einai 10 mhnwn.eseis tha apatousate ton filo sas me th dikaiologia oti dn xynei mesa me kapoion pou tha exyne akoma kai an kyndyneyate na meinete egkyos? Πήγαινε στο θέμα: Σεξ χωρις προφυλακτικο κ απολαυση |