☣ 10/8/2013 9:13:00 μμ
ΑΕΙ/ΤΕΙ: Η Τέχνη της Τιποτολογίας
Τιποτολογία, η: η τέχνη του να λες κάτι, χωρίς να λες τίποτα.
Ένα μεγάλο μέρος των μαθητών που τελειώνουν τη Β'βάθμια εκπαίδευση και δίνουν τις πάνσοφες και 100% λειτουργικές Πανελλαδικές Εξετάσεις, γράφει μέτρια. Ή δε γράφει καλά. Κι έτσι, ο χαμηλομέτριος αριθμός μορίων που συγκεντρώνει, δεν είναι αρκετός για ανώτερα εκπαιδευτικά τμήματα σαφούς εκπαιδευτικού αντικειμένου (πχ. Ιατρικής, Νομικής, Αρχιτεκτονικής κλπ.), αλλά είναι καλός για κάτι τμήματα που ο τίτλος τους δε σου λέει κάτι και πρέπει να μπεις στη διαδικασία να τα ψάααααξειιιιις... Αυτή λοιπόν η διαδικασία, είναι λίγο πιο βασανιστική απ' το να ακούς Νταλάρα.
Πριν επεκταθώ, έχω να δηλώσω—όσο παράδοξο κι αν ακούγεται—, ότι ο χειρότερος βαθμός που μπορείς να γράψεις στις πανελλαδικές (τουλάχιστον από θεωρητική κατεύθυνση και αναφορικά με το πρώτο επιστημονικό πεδίο των ανθρωπιστικών-κοινωνικών επιστημών) είναι 10-13. Ούτε 0 ούτε 5 ούτε 6. 10-13.
Μπαίνεις λοιπόν, τιμημένε νεανία, στο site της εν λόγω σχολής που σ’ ενδιαφέρει (ή τουλάχιστον νομίζεις ότι σ’ ενδιαφέρει), να δεις τι κάνει και τι είναι. Κι από εκεί οδηγούμεθα στην τέχνη της τιποτολογίας. Ιδού:
«Τμήμα Κοινωνικής Πολυπλοκότητας, Ανθρωπιστικής Εκμάθησης και Επικοινωνιακής Πολιτικής»
Στόχος του τμήματος είναι η αξιοποίηση της ήδη ληφθείσης αλλά και προς λήψιν εκπαίδευσης από το μαθητή στα πλαίσια ενός μεγάλου φάσματος επαγγελματικών δυνατοτήτων. Ο μαθητής μετά το πέρας των οχτώ (8) εξαμήνων μπορεί να απασχοληθεί σε πάμπολλους και χρήσιμους κοινωνικούς φορείς αποκατάστασης όπως, φερ’ ειπείν, δημόσιους ή ιδιωτικούς οργανισμούς που προάγουν το ενδιαφέρον της κοινωνικής πολυπλοκότητας καθώς και την τεχνοτροπία της ενασχόλησης με τον εν λόγω καθαρά επιστημονικό κλάδο. Επίσης μπορούν να εργαστούν ως κοινωνιολόγοι, ανθρωπολόγοι ή κάτι σαν επιστήμονες σε ενημερωτικά προγράμματα που αφορούν τον ελληνικό και ευρωπαϊκό πολιτισμό και την πολιτισμική διαμόρφωσή τους τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα να παρέχουν γνώση σχετικά με την επικοινωνιακή πολιτική σε εθνικό και τοπικό επίπεδο σε ένα συγκεκριμένο τάργκετ γκρουπ που χρίζει σωστής καθοδήγησης από εξειδικευμένο κοινωνικό προσωπικό. Εναλλακτικά, υπάρχει αρκετά μεγάλη δυνατότητα επαγγελματικής κατάρτισης ως κοινωνικός λειτουργός, που θ’ ασχολείται δηλαδή με την τοποθέτηση, την ανάλυση και την επεξεργασία όλων των επίκαιρων φαινομένων που αφενός διαμορφώνονται, αφετέρου εξαπλώνονται στην καθαρά εξελικτική διαπροσωπική οντότητα του ανθρώπινου πολιτισμού, σε πολλές κρατικές και ιδιωτικές υπηρεσίες δημοσίας ανθρωπολογίας και πολυπλοκότητας. Επίσης, λύσεις αποτελούν ο φορέας της δημόσιας διοίκησης και της αναπτυξιακής πολιτικής, πνευματικά κέντρα που προωθούν τον ανθρώπινο πολιτισμό και την πολυπολιτισμική εξέλιξη του εθνικού χαρακτήρα, ιδιαίτερα στα τελευταία χρόνια.
Ορίστε, τώρα ξέρεις τι είναι! Ήταν τόσο ξεκάθαρο.
Μην ξεχάσω να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στο εκπαιδευτικό σύστημα, που ο μαθητής μετά το άγχος που τον ξεκώλιασε σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και ειδικά τις τελευταίες μέρες, καθησυχάζεται με τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου, αφού όλα είναι τόσο σαφή και ξέρει ότι ο κόπος του δεν πήγε τζάμπα!
Και κάποιοι τους βρίζουνε κιόλας.. Ου να μου χαθείτε, αχάριστοι!
-Από το: «Η Τέχνη της τιποτολογίας» - κεφάλαιο Γ.1.β: πληροφορίες για ΑΕΙ/ΤΕΙ» του Άρη Φ. - 2013
Για να γράψεις σχόλιο στο άρθρο πρέπει να είσαι μέλος του site και να έχεις κάνει login.